C I N D E R E L L A


ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER PAST +FOLLOW

They Are My Life ッ

Assalamualaikum , hai *waving sambil tiup belon sampai kembung perut* Lol ._. tah lah kenapa otak aku sekarang sangat tak berapa nak betul or boleh ditakrifkan sebagai "tiga suku" . Maybe sebab exam baru habis kot ? Okay now semua dah settle pasal yuran , buku teks and everything lah . Tangan aku now sakit tangan gila k sebab angkat buku teks yang melambak tu . Ada orang tu kan dia tengok ja aku angkat buku teks yang berat tu . siap gelak lagi . Kejam k . Menyampah betul LOL ._.

Kemarin ada ah pergi KFC kan . Memang best . Bukan senang nak berkumpul reramai macam tu tau , gonna miss that moment k . nak tengok gambar ? ha ! Tunggu dulu , bagi aku berleter panjang panjang dulu k . Hahaha . Today hari last sekolah , aku takpergi sekolah pun , siapa yang nampak aku tu sebenarnya korang bukan jumpa aku but twins aku . LOL *perasan* Ktipu . Last day sekolah kan . mana boleh tak pergi kan , mana lah tahu next year crush tak sekolah tu dah ke kan ? Takboleh jumpa dia dah . Apa pun today memang the best day ever . Memang takkan lupa semua kenangan harini . Best sangat sangat and no words yang boleh gambarkan perasaan aku harini . Aku sayang semua kawan aku forever and ever , nothing yang boleh pisahkan kita melainkan takdir Allah .

tapi just one thing ja yang takbest hari ni , aku happy but alia sedih . takmau lah macam ni k alia , what ever happen there must be a reasons behind that . Takmau sedih sedih dah k . me love you lahh :) Tahu tak apa yang paling buat aisyah bahagia ? Korang lah . selagi korang ada dengan aisyah , I`ll always happy . Korang selalu buat aisyah bahagia . Sangat sangat bahagia . Even ada yang kita baru kenal this year , tapi me always happy bila dengan korang :) Okay lah stop membebel ah . nak tunjuk gambar pulak .


Kek celebration kitorang :)

Sorry gambar gelap sikit , btw ni kitorang 7 . Love them much :*

with Alia and Ain :)

Them :) Tudung takjadi . hahaha


0 alien[s]